گیگز:دی ماریا مشکل اعتماد به نفس ندارد

 

دی ماریا در دیدار مقابل ساندرلند بین دو نیمه تعویض شد و در دیدار مقابل نیوکاسل هم در دقیقه 59 از زمین بیرون رفت؛ با این وجود، گیگز معتقد است که ستاره آرژانتینی شیاطین سرخ دچار مشکل اعتماد به نفس است و مطمئن است که دی ماریا می تواند در دیدارهای حساس پیش رو نمایش های تاثیرگذارتری ارائه بدهد.
او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم او اعتماد به نفس خوبی دارد. او بازیکن باکیفیتی است و انتظار داریم که از این پس، بازی به بازی نمایش های بهتری ارائه بدهد. بازیکنان به بازی در لیگ های مختلف عادت می کنند؛ گاهی به سرعت و گاهی کمی زمان می برد. او واقعا شروع خوبی در این فصل داشت اما برای بازیکنانی که ریسک می کنند و می توانند سرنوشت بازی ها را رقم بزنند، دشوار است که همیشه در یک سطح کار کرد زیرا آنها تلاش می کنند کارهایی را انجام بدهند که سایرین نمی توانند.
آنها توانایی انجام چنین کارهایی را دارند و به همین دلیل، بازیکنانی هستند که می توانند سرنوشت بازی ها را رقم بزنند و بهترین هستند." 
گیگز همچنین از نمایش های منچستریونایتد در دیدارهای اخیر دفاع کرد و تاکید کرد در این مقطع، مهمترین مسئله کسب پیروزی است:" اکنون زمانی است که تمرکز اصلی روی نتایج است و پس از آن، عملکرد تیم اهمیت پیدا می کند و اعتماد به نفسی که این عملکرد به تیم می دهد.
فکر می کنم ما امسال سیستم های زیادی را امتحان کردیم و واضح است که حضور یک مربی جدید در یک لیگ جدید و با بازیکنان تازه، برای هماهنگی به زمان نیاز دارد."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: رايان گيگز , منچستر يونايتد , آنخل دي ماريا ,

تاريخ : دو شنبه 18 اسفند 1393 ا 21:19 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.